طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي در ايران طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي در ايران .

طراحي سايت و فروشگاه اينترنتي در ايران

بررسي روش هاي بازاريابي فروشگاه هاي اينترنتي

بازاريابي اينترنتي

بازاريابي اينترنتي با استفاده از ابزارها و امكانات آنلاين راهي است كه خيلي از فروشگاه هاي اينترنتي به دنبالش هستند چرا كه بازاريابي امري سودآور است. خيلي از ماها ممكنه فكر كنيم بازاريابي حتما بايد مثل مزاحمت ها و تبليغات بي جا تو سايت هاي مختلف باشه وبخواهيم محصولاتمون رو هرطور كه شده به فروش برسانيم اما در واقع قصدمون تو اين مقاله اين است كه راه درست بازاريابي و تبليغات رو بهتون معرفي كنيم.

مزاياي بازاريابي اينترنتي

ديجيتال ماركتينگ يا همان بازاريابي اينترنتي اينجا به ما كمك ميكنه تا بتوانيم محصولاتمون را براي اشخاص مناسب به فروش بگذاريم.فرض كنيد شما دنبال يه گوشي خوب و با قيمت مناسب هستيد با پيشرفت دنياي تكنولوژي و در عصر جديد ديگه نيازي نيست مثل سابق برويد به فروشگاه هاي مختلف سر بزنيد و قيمت و مدلهاي جديد گوشي رو ببنيد. ميتوانيد در هر زماني كه بخواهيد توي اينترنت دنبال گوشي باشيد و قيمتشون را از سايت هاي مختلف ببينيد و مقايسه كنيد.

اين نوع تبليغ و بازاريابي هم براي فروشگاه ها و هم براي افراد جامعه بهتر است و در واقع هزينه كمتري را هم براي فروشنده به همراه دارد. حالا مي خواهيم يك سري از روش هاي بازاريابي فروشگاه اينترنتي را معرفي كنيم كه مسلما به جذب مشتري و سودآوري شما كمك خواهد كرد.

بازاريابي فروشگاه اينترنتي 

روش هاي بازاريابي فروشگاه هاي اينترنتي

  1. استفاده از بازاريابي ويدئويي

با اضافه كردن محتواي ويدئويي در سايتتان مي توانيد محصولاتتان را به نمايش بذاريد كه دو مزيت عمده دارد كه هم باعث جذب و جلب توجه مشتري ميشود و هم باعث افزايش سئوي سايت شما ميشود ولي بايد به اين نكته دقت كنيد كه بهتر است از ويدئوي كوتاه و همراه با خلاقيت استفاده كنيد تا براي مخاطب خسته كننده نشود. 

  1. معرفي برند خود و محصولاتتان در شبكه هاي اجتماعي

در حال حاضر اكثر مردم در شبكه هاي اجتماعي حضور دارند و خيلي از مطالب را آنجا دنبال مي كنند و برايشان ساده تر است تا اينكه هر دفعه بخواهند براي خريد يك محصول در اينترنت و بين سايت هاي مختلف را بگردند تا آن را پيدا كنند. با به روز رساني مطالب و اطلاع رساني برخي تخفيف ها و اضافه شدن محصول جديد در شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد خودتان را محبوب تر كنيد.

  1. از اخبار روز دنيا باخبر شويد و مطالعه كنيد

با اطلاع از خبرهاي جديد و مطالعه بيشتر در اينترنت ميتوانيد بفهميد كه چگونه ميتوانيد سايتتان را به روز نگه داريد و خدمات بهتري به مشتريانتان ارائه بدهيد.

  1. براي مشتريان خود كد تخفيف مدت دار درنظر بگيريد

برخي وقت ها استفاده از كد تخفيف نه تنها به ضرر شما نيست بلكه باعث ميشود مشتريان جديد و يا حتي قديمي به سايتتان سر بزنند و محصولات شما را بخرند كه اين خود سود زيادي به همراه دارد.

  1. مشتريان خود را بشناسيد

اگر ندانيد كجا بايد به دنبال مشتري بگرديد و به اشتباه براي اشخاص نامناسب تبليغ بفرستيد نه تنها فايده اي ندارد بلكه آزاردهنده است.

  1. از مشتريان خود براي بازاريابي كمك بگيريد

از مشتريان بخواهيد درباره محصولاتي كه خريدند نظر خود را ارسال كنند يا نقد كوتاه بر روي آن داشته باشند تا بقيه كاربران با توجه به نظر آنها تصميم گيري كنند.

  1. در تبليغات و معرفي محصولات سايت خود را معرفي كنيد

با اينكار ممكن است مشترياني كه از محصولات شما راضي هستند تمايل پيدا كنند تا انواع محصولات ديگر شما را نيز مشاهده كنند و در صورت نياز خريد كنند.

  1. از تصاوير با كيفيت و اسم هاي مناسب براي محصول خود استفاده كنيد

اگر تصويري نامناسب و يا اسم نامشخص يا نامناسب براي محصول خود انتخاب كنيد احتمال دارد مشتريان شما را فراري دهد. سعي كنيد از كلمات كليدي كه براي مشتريان جذاب باشد استفاده كنيد و نام آن را بسيار طولاني و خيلي كوتاه انتخاب نكنيد تا براي كاربران نيز قابل درك باشد.

  1. استفاده از هداياي تبليغاتي در بسته هاي فروشي و ارسالي ميتواند موثر باشد

اين روش باعث مي شود تا مشتريانتان اشتياق پيدا كنند و دوباره از شما خريد كنند. همچنين مي تواند باعث شود نام شما را به ديگران معرفي كند كه خود باعث محبوبيت بيشتر مي شود.

  1. ارسال خبرهاي ايميلي به مشتريان

با يادآوري برند خود و ارسال پيشنهادهاي تخفيفي به ايميل مشتريان قديمي يا جديد حضور خود را اعلام كنيد و آنها را به مشاهده از سايت دعوت كنيد.

  1. محتواي خود را بهينه كنيد

اگر محتواي سايت شما در موتورهاي جستجو بهينه باشد و سئوي سايتتان رتبه بالايي داشته باشد در جستجوها سريع تر نمايش داده ميشود و توجه مخاطبان زيادي را به خود جلب مي كند.

  1. سعي كنيد در سايتتان دسته بندي مختلف براي كالاها داشته باشيد

ايجاد دسته بندي مناسب باعث ميشود كه كاربر در سايت گم نشود و به سرعت به نياز خود دسترسي داشته باشد.

منبع: طراحي فروشگاه اينترنتي نوپرداز https://nopardazco.com/product/2-ecommerce


برچسب: بازاريابي فروشگاه هاي اينترنتي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۵:۴۱ توسط:كتشتن موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :